Others

LARI !!!!! LARI !!!!!

Awas ! Penculik di mana mana sahaja ! Sekarang ni dunia ni tak selamat dah . Dah tak aman .Macam-macam berlaku sampai ada kes culik jual organ baru baru ni . Ya Allah takutnya bila dengar berita macam tu . Hati hati lah diluar sana especially untuk kaum wanita yang masih remaja . kalau nak keluar tu jangan lah jalan sorang2 kalau boleh biarlah jalan dalam berkumpulan untuk keselamatan korang . Sekarang kes culik ramai dari golongan wanita . Kebanyakkan semuanya wanita . So , jaga lah diri baik baik yea .Orang zaman sekarang demi duit sanggup buat apa saje . Sampai sanggup culik bunuh hidup2 untuk amek organ dalam badan org tu . Mintak mintak semua ni dijauhi lah . Jaga lah keselamatan korang tu elok elok tak kira lah dimana korang berada . Peringatan untuk korang semua . Tapi aku tak faham lah kenapa wujudnya orang seperti ini ? Takde keje lain ke nak buat ? Cuba lah cari keje yang berfaedah sikit cari rezeki yang halal in shaa Allah semuanya dipermudahkan . Apa-apa pun gais lepas ni hati hati lah kalau keluar rumah tu

 356 Total Page Views,  1 Views Today

Related Articles

Leave a Reply

Back to top button